måndag 24 augusti 2009

Moloken's full album on streaming

All the tracks of Moloken's first album debut, Our Astral Circle, is now on streaming. So check out our website to hear the songs and comment if you feel like it.

Also, all kinds of tips or ideas on where we can play in Europe during our planned tour during this fall is welcomed; we need all the help and input we can get =)

Addendum: We have also four songs from the House of Metal-festival 2009 uploaded on youtube. Listen and enjoy - we had a blast playing on that show!







5 kommentarer:

  1. Se till att slänga upp någon av låtarna på Blabbermouth om ni inte gjort det. Tror det finns en hel del jänkare som skulle gilla det ni gör. Word!

    SvaraRadera
  2. Tackar tackar =)

    Jag skickade iväg till bmouth@bellatlantic.net en kort presentation om vår kommande album debut, vår fulla streaming av plattan samt länk till våran youtube-kanal i måndags den här veckan, men jag har inte fått svar än eller sett det upplagt på Blabbermouth =|

    SvaraRadera
  3. Kan du inte lägga in nyheterna själv på blabbermouth eller är jag helt ute och cyklar?

    SvaraRadera
  4. Nope, allting går via Blabbermouths Mods, vilket är en finne i röven, då jag har ingen aning om de fått mitt mail (jag bad dem skicka ett "kvitto" om de inte har ett automatiserat) eller hur de väljer ut nyhetsvärden. Kanske dem bara är lökiga av sig.

    SvaraRadera
  5. Okidok. Blir att jaga på de jäkla jänkarna med eldkastare så ni kan sprida Molokens "finmusik" över världen;-)

    SvaraRadera